Slovensko
Hrvatski
Tex Free nakup
NAJDI SVOJO FELGO
Neprijavljen obiskovalec
»
Št. izdelkov: 0
Znesek: 0,00 €
Na blagajno
 
Koda:
Pnevmatika:
Znamka:
Dimenzija:
R:

Poceni gume na enem mestu

Velika izbira gum vseh priznanih proizvajalcev! Ugodne cene gum!

Če iščete gume ali zračnice za ostala vozila (traktorji, delovni stroji, spec. vozila) izberite ostale pnevmatike in kliknite išči!

Kar 20% popusta pri nakupu zimskih gum z gotovino!
Kar 20% popusta pri nakupu letnih in celoletnih gum z gotovino!

Traktorske gume

Velika izbira in ugodne cene traktorskih gum.
Več o ponudbi si lahko ogledate tukaj.
Traktorske gume
Cene veljajo od 26.07.2017 do objave nove ponudbe.
+386 (0)7 45 22 010

Nasveti

ZAMENJAVA ZIMSKIH GUM

V Sloveniji je obvezna zimska oprema od 15.11. naprej, zimske gume, ali letne gume z minimalno 3mm profila in verige.

NAKUP NA OBROKE

Nakup na obroke-imetnikom NLB Plačilnih kartic MasterCard in Karanta nudimo možnost nakupa na 2 do 12 enakih obrokov. Nakup na obroke sklenete na prodajnem mestu, brez dodatnih stroškov in brez dodatne dokumentacije. Višina nakupa je odvisna od višine neporabljenega limita, ki ga imate na NLB Plačilni kartici, s katero boste opravili nakup. Najnižji znesek posamičnega obroka znaša 30 evrov.



Pravilna izbira pnevmatik

Pri nakupu izberite pravilno pnevmatiko. Navodila daje praviloma proizvajalec vozila, ki določa dimenzijo, nosilnost, hitrostni razred, polnilni tlak, dimenzije platišč in drugo.

Montiranje plaščev

Plašče montirajte vedno le na ustrezna, čista in nepoškodovana platišča. Plašče brez zračnice (tubeless) lahko montirate le na platišča, ki so predvidena za tako montažo.

Menjava ventilov

Pri vgradnji novih plaščev brez zračnic (tubeless) obvezno zamenjajte ventil. V nove plašče, ki morajo biti opremljeni z zračnico (in ščitnikom), dajte vedno nove zračnice (in ščitnike) predpisanih dimenzij.

Dinamično uravnoteženje pnevmatik

Pri montaži je potrebno kolesa dinamično uravnotežiti in to ponoviti vsakih 5 do 8 tisoč km, pri zelo hitrih vozilih pa še prej.

Polnjenje plaščev

Plašče polnite do tlaka, ki ga je predpisal proizvajalec vozila. Če teh podatkov ni, upoštevajte polnilne tlake proizvajalca pnevmatike. Tlak kontrolirajte vsakih 14 dni oziroma po potrebi. Posebno bodite pozorni na tlak v plaščih na notranjih pozicijah dvojnih koles. Prenizek tlak v plašču povzroča trajne poškodbe plašča. Z zelo zmanjšanim tlakom ali celo brez tlaka tudi v primeru defekta ne smete voziti, niti na krajših razdaljah.

Staranje plaščev

Plašči se starajo zaradi fizikalnih in kemičnih procesov, kar vpliva na njihovo uporabnost. To velja tudi za nerabljene ali malo rabljene plašče. Zato priporočamo da:
  • po 6 letih uporabljate samo tiste plašče, ki so bili prej stalno v uporabi v normalnih pogojih;
  • plašče na karavan prikolicah zamenjajte po 6, najkasneje po 8 letih;

Previdnost na cestišču

Na cestišču se kar najbolj izogibajte ostrim predmetom, robovom, udarnim jamam, luknjam in podobnim oviram. Če se jim ne morete izogniti, jih prečkajte z minimalno hitrostjo in čimbolj pravokotno.

Tehnična brezhibnost

Da bi se plašč enakomerno in na vseh kolesih enako obrabljal, mora biti vozilo tehnično brezhibno. Posebej so pomembne nastavitve podvozja (optika), ležaji, amortizerji, vzmeti, kretni mehanizem, zavorni sistem.

Menjava pnevmatik naprej-nazaj

V kolikor proizvajalec vozila ne daje navodil o menjavi koles zaradi enakomerne obrabe, priporočamo vsakih 5.000 do 7.000 km zamenjavo pnevmatik naprej - nazaj, tako, da ostanejo na isti strani oziroma ohranijo isto smer vrtenja.

Tresenje med vožnjo

Če med vožnjo občutite močnejše tresenje, obiščite vulkanizerja, da ugotovi vzrok.

Nakup dveh pnevmatik

Pri nakupu samo dveh pnevmatik namestite manj obrabljene pnevmatike na zadnjo os, ne glede na pogon.

Tlak v pnevmatikah

Če je tlak za 20% manjši od predpisanega, se zmanjša število prevoženih kilometrov za 30%, poveča pa se tudi poraba goriva. Obraba pnevmatik pri hitrosti 120 km/h je dvakrat večja kot pri 70 km/h.

Izbokline in zarezi na pnevmatikah

Večkrat preglejte, če plašči nimajo izboklin ali zarez, še posebej takrat, ko ste zapeljali preko ostrih robov (luknja, kamen, pločnik, robnik, bankina, udarna jama, hitrostna ovira,...). Poškodbe namreč lahko postanejo vidne tudi po večjem številu kilometrov.
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»